Google Akan Bayar Gaji dari YouTube saya..

Alhamdulillah, Google akan bayar duit iklan yg dok keluar di Youtube channel saya. So kalau hangpa dok tgk channel saya di youtube.com/mbj78 Sejak May 2020 dan keluar iklan mekdi lah kepci lah atau iklan-iklan yg hangpa kena tunggu sebelum boleh skip... saya minta maaf yer... itu jer cara saya boleh dpt pasif income, 


Subscriber youtube saya meningkat kepada 1000 orang dan sejak dari itu saya dapat janakan duit sedikit demi sedikit.. nak lawan ISA ISARB atau SUGU PAVITRA jauh sekali.. tapi jenis malas mcm saya nak edit video ni kira syukur juga la.. goyang kaki lepas 6~7 bulan... nahhhh duit masuk.. 

Kepada anda diluar sana, buatlah apa apa content youtube terutama sesapa dalam bidang pendidikan lagi bagus. Share your knowledge online (Youtube) and get rewards. Frankly saya cakap, semua ni hanya sebagai mengisi masa lapang dan jika saya boleh buat.. anda lagi boleh dari saya.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jalan Jalan Hat Yai (Day 3)