First Gaji saya dari Youtube

Peringatan Penting... Saya bukan vlogger yg aktif.. sekadar buat video sebab suka berkongsi apa yg fikir sesuai utk dikongsi.

Alhamdulillah ... hari ini GAJI PERTAMA dari Youtube dah masuk akaun.. 21hb Januari 2021 (auto payment) dan hari ni 25hb Januari 2021 Gaji youtube dah masuk... 
Terdapat 3 cara utk tebus duit dari youtube channel

i) Cek (dari searching dlm youtube akan ambik masa yg lama dan kos caj dari bank pun tinggi.. so abaikan kaedah ini)

ii) Western Union -  ini pun ambik masa, dan leceh nya kena tunggu maklum dari Google kemudian kena pi cari agen Western Union.. so saya abaikan.

iii) Masuk ke Akaun Bank anda.. ini pilihan saya.. 

Jangan lupa subscribe yer youtube.com/mbj78 , untuk rekod Subscriber saya hari ni baru 1740 orang

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jalan Jalan Hat Yai (Day 3)